o3e Mars 2o11

Hej bluggish!
Sitter här och diskuterar lite innebandy
med Mattias, och jag har vart lite dum när
det gäller det, då jag har sagt att jag kan åka
med damlaget och spela en cup i april.
Aa jag håller med er, WTF!? Det undrar fan jag
med... Och nu vräker den lilla apan ur sig att
det kan vara div. 1 lag med!?!?!?!!!
Jag kan ju för fan inte ens reglerna, oh shit.
Vad har jag gjort? :-O Aja, är väll bara att spela
och försöka se glad ut medan man förstör för
alla andra, haha, PAX jag är bänkvärmare!


Hur som helst så har jag jobbat hela veckan,
är ledig fre o lör den här veckan, NICE!
Imorgon blir det att fixa lägis, och thuns med ewis!
Lördag blir det åland med handbollen och banka
skiten ur mariehamn! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0