26e Mars 2o11

Cha cha, bloggen!
Idag fick Matteboy dra mig upp ur sängen
strax efter nio, var så jäkla trött, är det fortfarande iofs.
Har feber till å från och mår lite allmänt piss
faktiskt, men det hindrade inte mig från att
putsa lite på fönstrerna i lägis och städa lite.
Nu är i alla fall ett rum helt klart, skit skönt!
Bara sovrum, hall, kök, toa å vardagsrum kvar -
BARA! Men när badrummet är klart nu i början
av veckan så kan man städa allting, då går det fort.


Nu ska jag å Matteboy iväg å äta lunch, vrålis.
Ikväll blir det lugna puckar för min del, så kanske
man mår bättre imorgon då det blir en uppsalatripp :-)


Nej ut och njuta av vädret lite kanske?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0