25e Mars 2o11

Tjenixen alla coolingar! (Haha!)
Idag började dagen uselt. 07.02 vaknar jag,
wiho, jag börjar 07.00 - men den komiska
delen i det är det var ingen som märkte något!?
Haha, så i princip spelade det ingen roll.
Sen fick jag gå hela(halva) dagen me, då var jag
måttligt glad, inte. Men det löste sig :-)


Jobbade till 14 idag, en helt okey dag på jobbet
helt enkelt. Nu snart så ska jag upp till lägis,
ska spraya lite guldiga ränder i MIN garderob,
höhö, Mattias får göra va fan han vill i sin -
så då lägger jag ner lite extra tid på min ;-P
Och ja, jag får endast en garderob, hur i helvete
ska det gå ihop? Jag har två nu, + en massa
kläder över hela golvet. Eh, om jag skulle lyckas
ha lite ordning i garderoben så skulle det lätt få
plats i en, men då ska man försöka ha lite pli
på sig själv med, good luck.


Hur som helst så blir det lite pulande i lägis imorgon
med, ska putsa fönster och dammsuga hade jag tänkt,
sen om jag har tur hinner jag åka till åland med...
Och äta. Mohahaha... tjöckis.


Annars blir det en lugn helg, för nästa vecka börjar
min helvetes del av schemat, eller egentligen så
är det inte ens drygt, men det ser så ut eftersom de
två sista veckorna i schemat är asa soft :-)


Nej om endå den där faldan kunde ringa så

man får en chans att kläcka ur sig lite strunt!

 

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0