14e Mars 2o11

Skepp å hoj!
Helgen har sprungit förbi, precis som alla
jäkla helger gör, gr. I lördags så vart det
upp skapligt, Mattias hade match så jag
åkte med Ewis upp på den, sen bjöds det
på våfflor på Johannav!


Sen upp till lägis, för att måla literå...
Sen skulle ju såklart karln kolla på hockey,
och jag hade noll lust att dona där uppe
själv, så jag åkte hem.


Kollade på melodifestivalen på Johannav.
var väll egentligen helt okej, inget katastrof
att saade vann, vem skulle annars ha gjort det?
Åkte ner en sväng till folkan och lyssnade
på en karl med gitarr.


Söndagens första vaknar timmar spenderades
i lägenheten, sen in till uppsala för att köpa
golv, och efter det så hade mattias match.
Fasen va skönt det var att placera mitt feta
arsle i soffan igår kväll.


Idag har jag jobbat, blir jobb imogon med...
Sen kommer tuda och hälsar på, och övernattar, yä!
Vi ska troligen baka cupcakes, hoppas Ewis hakar me!
Onsdag kör jag in Tuda till ntown, och sen shoppar
jag lite och sen måla igen....
Tar målandet aldrig slut???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0