23e Januari 2o11

Nej men tjenare, tjenare!
Helgen har sprungit förbi (som alla andra helger).
I fredags så städade jag Mattias lägenhet hela
dagen, puh vilket jobb, frostade av frysen och
hadde mig, vilket tog cirkus 3 h.
Han skulle ha visning på den idag, så det var
tvunget att va kliniskt :-)


Sen åkte vi hem till hallsta, jag var tvungen att
döma en match, kul jul, men gick bra trots foten.
Efter det så for vi hem till Ingo och spelade NHL
till kl. 04, hö olik mig måste jag säga...


Vaknade vid 14 tiden i lördags och trodde att klockan
var ett skämt, 14!? tydligen. Böt softläge till soffan,
haha snacka om latfasoner.
Ewe kom över, åkte å köpte sallad, hem till mig,
kolla handbollen, vidare till wallgren för lite spel.


Idag så vart det också en sovmorgon *love it*
sen över till tore å kerstin för fika, hem kolla
handboll+solsidan. Nu sitter jag här och ska snart
pysa i säng, börjar jobba imorgon, första dagen på
nästan 20 dagar, wiho, som jag (faktiskt) har längtat,
skapligt rastlös man har vart, behöver rutin.


Börjar bra, redan lör-sön kommer jag behöva ta
ut sem, pga. att jag är en virrpanna... trodde jag
var ledig då, men tydligen inte. CyA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0