18e Januari 2o11

Hallå folks!
Jag ska idag erkänna att det tog emot
att gå upp halv nio!? vad är det för fel
egetligen, värsta sovmorgonen.
Hur som helst så kom jag åtminstone upp,
för hade bokat date med mormor & morfar
som skulle köra ner mig till jobbet eftersom
jag är lite halvt handikappad just nu.



Men jag kan i alla fall köra bil, wiho - testade
idag, har inte kört på 1,5 vecka, och det har
då aldrig hänt förut. Men jag var lika grym som
vanligt så imorgon blir det till att åka till sumpis,
men faldur, en sak ska du ha klart för dig -
INGEN MONSTER PROMENAD.


Hur som helst så åkte jag ner till jobbet, skulle på
möte i 2 h, men tog bara 1 h, med de nya ägarna,
kan inte säga annat än spännande, och jävligt
förvirrande, känner mig konstant virrpannig.


Har snart målat klart 1 av 3 tavlor, och den blir
fett fet, bättre än grym och grymmare än bäst.
Nej, men den kommer nog duga, om jag inte får
något damp utbrott och målar ett kryss över hela
tavlan, och det är ganska stor risk för det, om jag
känner mig själv.


Nu ska jag skutta vidare mot mitt rum, som ska
saneras, om det ändå vore så bra... nej det ska
åtminstone städas, äntligen... får se vart jag fastnar
på vägen den här gången.


Ikväll blir det handboll igen. Eller? visst var det ikväll
med? Måste kolla upp tiden, var sen match va?
Aja, vi synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0