17e Januari 2o11

Tjingeling!
Helgen har sprungit förbi.
I fredags så vart det lunch med Annso,

och sen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde?

Skulle åkt till Uppsala egentligen, men vart så

sent efter Mattias träning så det gjorde vi på

Lördagen i stället. I lördags så kollade vi lite på

tapeter, vilket är skit svårt, jävla djungel.

Men hur man än väljer så blir det säkert snyggt

ändå sen.

 

Sen åkte vi mot Uppsala, träffade på Ewe, Fille o Ted

på gränby, jag och Mattias käkade lunch och handlade.

Åkte till lägenheten och Mattias lagade jätte god mat till

mig, gullis! Efter det så SOFTADE vi järnet, det vi är bra på, hö!

 

 

Igår så gick vi upp tidigt, Mattias hade match, de torskade!

Jag köpte lite målardukar och sen hem till lägis igen,

lagade hemgjord pizza och bjöd över petri på middag.

Kollade på solsidan och time out, sen vart det sängång

tidigt, var helt slut, haha inte van att gå upp tidigt längre...

 

Idag sov jag till tolv, nice! Ska inte göra så mycket idag,

slappa... åka till hallsta ikväll, ska på möte imorgon och

sen ska jag låna till mig en bil och åka till sumpan på onsdag

som det ser ut nu :-) Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0