o8e Februari 2o11

Ja... hej.
Har inte direkt gjort något speciellt
sen igår, knappt någon feber längre, skönt!
Men är fortfarande helt slut i kropp å knopp.
Inte speciellt konstigt kanske, är inte direkt
att man vräker i sig mat när magen arbetar
som en torktumlare :-P


I alla fall så ska jag försöka äta något som
inte luktar så mycket, sallad? no way.
Godis? Ja tack! Haha, så dålig var jag -
tänker man på godis så är det inget fel :-)


Är säkert pigg som en mört imorgon, hoppas
det för rummet behöver en rejäl röjning.
Ska även jobba tors-fre den här veckan,
endast till två dock, underbart med lugn vecka.
Förra veckan jobbade jag sex dagar, vilket jag
såg på mitt schema att jag gör nästa vecka med,
*cashing*


Nu ska jag nog surfa vidare, och kolla efter lite
heminredning, snart smäller det!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0