o7e Februari 2o11

Hallå mina kära vänner!
Hela helgen har nästan varit grym...
I fredags så jobbade jag till fem, sen
upp till s-hallen för att kolla på lite herr-
handboll. Sen stod jag i typ två timmar
för att fixa efterrätt till Matilda o Ewe som
skulle hit på middag på lördagen.



Lördagen... jobbade i tre timmar, nödvändigt?
faktiskt. direkt upp till samling, åka till westis
och spöa dom med ett x antal bollar, tror det vart
33-22? eller något i den stilen.
Sen hem, orkade inte laga mat, vart blåan(FAN!)
hem till mig, kolla mello, äta citronglass, sova -
matilda sov här, var säkert 2-3 år sen sist iaf :-P


I går morse vaknade jag med spyan i halsen,
tapetserade om lite i badrummet, sjukanmälde mig.
sov. Usch, har säkert inte mått såhär jävla dåligt
på tio år, magsjuk!? fan för blåan.


Got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0