o1a Februari 2o11

Hallå där, fortfarande samma jag,
skriver på samma gammla blogg, hö!
Skapligt seg jag är egentligen? men men,
Nya bloggen kan ta en vecka... och det kan
ta 2 år, ingen som vet, ingen som vet.


Hur som helst så har jag inte skrivit på nästan
en vecka, och det roligaste jag kan berätta är
väll att jag och honey hunnit vart på spa, det
var första gången för mig, och helt okej, avslappnande
helt enkelt... Sen har jag hunnit träna två träningar
känns som att jag är tillbaka, om jag tar det i
lugn takt, annars spricker väll skiten.
Är även tillbaka på jobbet, nog för att jag hade jobbat
sist jag skrev men nu är jag tillbaka på riktigt,
och har hunnit med många pass, har inte känt några
konstigheter först idag, då jag har gått hela dagen...
men ingen fara direkt, det där klarar jag!


Kan inte sluta tänka på hur grymma de närmsta
månaderna kommer bli, nu i februari så är det en
massa planeranden, sen i mars blir det flytt -
och sen kommer allting bara rulla på helt enkelt,
mycket nytt, snart juni :-)


Någonting som jag också är jäkligt glad över är
att det känns som att våren är påväg, woho -
äntligen, fan så mycket underverk lite, lite, pytteytte
lite sol kan göra, dagarna är mega långa.


Nu blir det en långdag till på jobbet, sen en dag ledigt,
ska jobba fredag, och kortis dag på lördag, sen
blir det medel lång dag på söndag.
Men på lördag blir det busigt, då kanske man skulle slå
på stort och göra hemgjord glass? Om jag hinner vill
säga, mumsfillibabba. Puss.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi snart juni:D

2011-02-02 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0