24e Februari 2o11

Tja-BA!
Igår så var det shopping, shopping och
återigen shopping, spenderade massor
av laxar - Och sen var jag ett stycke lyckligt
fruntimmer må jag säga.
Fick med oss en byrå, sängstomme & Lampa
från I-kea, och en spegel från jyskilainen -
och lite annat strunt :-)


Idag har jag joppat hela långa dagen,
ända till 17.00 - cashing! Imorgon blir det
hard work igen... men kommer nog bli en riktigt
skön arbetsdag, förhoppningsvis!
Sen på lördag är jag ledig... igen.
Wiho, då blir det först date med Bea (ÄNTLIGEN!)
och sen lite andra äventyr!


Såg även att jag måste ta semester för nästa
helg... om jag nu får spela, vill med till åland jö!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0