22a Februari 2o11

Hallå, IGEN!
Titta på fanskapet, hon uppdaterar två gånger
på en dag, REKORD! Jaja, det jag vill ha sagt
är att imorgon då blir det minnsan inget
bloggande alls - så därför uppdaterar jag två
gånger idag istället, älskar min kompetens.


För att imorgon så ska jag först in till N-town
och uträtta lite, ska på jakt efter ett rött skinn
tyg, några tips om vart det kan finnas?
Sen ska jag in på HM en sväng och utnyttja en check.


Vidare till uppsala där jag möter upp honey.
Där ska vi käka, och hämta en byrå, sängstomme,
lampa, och tyg på I K E A. Och känner jag mig
själv rätt så hänger säkert andra prylar med
mig hem också, thi.


Sen ska vi till M I O och beställa en soffa,
och till jysk för att köpa en spegel.
Hua, sen ska vi hinna med att springa in på
Chili med, för att glo på matbord, wiho!


Jag älskar hur fattig man känner sig när man får
typ 1000 utgifter på en dag, men samtidigt så
blir det inte så mycket mer sen, besides möbler
till badrummet och lite småplock :-)


Nej nu ska jag glo på televisionen med karln!
Cya fucktards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0