15e Februari 2o11

Tjingeling...PLING!
Kan ju börja med att skriva om igår,
jag vaknade fem när M-attias skulle upp -
och det som vi kan understryka är att jag
var på bra humör trots att klockan endast
var fem på morgonen, höhö - morgonkvinnan!
Anyway, så fick M-attias mitt HEMGJORDA
kort och kalsipper, sen sov jag igen, rolig!



Aja, dagen igår bestod även av jobb och träning,
vaderna var som klister ungefär, ha, matcher
sätter spår tydligen, sen läste vi även ut boken
igår, aldrig fucka upp - den var okej... eller allting
i den var bra förutom slutet typ, skapligt spårig.
Juste! Fick även reda på att jag blir kvar på h-tjänst
ett halvår till, känns jäkligt skönt med tanke på att
jag inte vet vad jag annars skulle gjort, så grattis
till mig måste jag få lov att skriva!


Idag har jag jobbat heldag, dagen sprang förbi, skönt.
Sen dess har jag nördat mig, och vart hos M-attias
föräldrar och druckit kaffe.
Nu ska jag kika runt lite efter beskrivningar på barbygge,
och ja, eftersom ingen verkar vilja hjälpa mig så ska
JAG bygga en bar, ha, skiter i om det blir sne eller
vad fan som helst, jag SKA bygga, kan själv.
Sen är jag även på jakt efter en kista, så om någon skulle
råka ha en kista som står och dammar i ett hörn, call me!


Imorgon ska jag jobba till exakt 11.47! Mongo tid?
Hur som helst så efter arbetet är avklarat åker
jag med Ewe till sumpis, där blir det att hälsa på
Martin, gustis och min preggoaste vän, thi!


Got to run!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hallå jag kan hjälpa dig att snickra ihop en bar ;-) Varför har du inte frågat mig??? :P hahaha

2011-02-16 @ 12:50:23
Postat av: Jossan

2011-02-16 @ 13:06:34
URL: http://missperas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja Matilda... undra varför jag inte har frågat dig? :-P Hhöhöhöhöhöhöh, nej men det blir säkert bra ;D

2011-02-16 @ 13:07:19
URL: http://missperas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0