13e Februari 2o11

Tjenis!
Kan inte säga annat än att jag är
levande död, har ont exakt överallt.
Spelade match idag, plus att en förkylning
är på G - blä. Men matchen gick bra iaf,
vi torskade men... Hammarby är bra,
så gräva ner mig tänker jag då fan inte göra!


, Annars har helgen vart bra.
Igår så hade vi lagmöte, Jag, hannah Thessa & Ebba
lagade tacos hos Hannah, sen kom resten av
laget och käka, kul! haha, Nej men vi hade
lite repetering av vad vi sagt innan säsongen
å så, och så vart det en hel del andra snackisar
med såklart, men det var själva poängen!


Sen så kollade jag på melodifestivalen, inga kommentarer.
Och sen åkte jag upp till denkan en sväng,
sen sov jag som en stock till 07.00 idag -
för då var det dags att joppa!


Got to go, Puss på er - det är ju trots allt
alla hjärtans dag imörn, å då ska jag mysa
lite med min honey extra mycket.
Haha, eller så jobbar jag och tränar lite handboll
istället, mohaha - romatisk jag är va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0