30e November 2o1o

Kan börja med att gratta min lillkusin
Jonatan som fyller hela 5 år idag, grattis!
Tänk vad tiden går fort hörrni!?
Nästa år börjar ungen skolan, helt sjukt.


I alla fall så är jag precis hemkommer från
ullared/vimmerby nu, hem ljuva hem.
I alla fall så har jag fått med mig huuuuur
mycket saker som helst, har lagt upp allting
på sängen, och kan säga att det är proppad
med prylar.


Har bla. köpt lite julgardiner och andra julsaker
till Mattias lägenhet, och sen mest nöjd är jag
nog över porslinet jag köpte till mig själv,
skit snygga tallrikar med matchande assietter
och djupa tallrikar, ett snycke nöjd kvinna.


Kläder och sånt orkade jag ens knappt kolla
på, var mest i heminrednings hörnan hela
tiden, det var ju där allt det roliga fanns...!


I alla fall så var det en lastbil som hade vällt
på vägen mellan ullared och vimmerby så vi
stod still i 1,5 h - skapligt dryyygt.


Idag har det i alla fall gått bra att åka hem,
den enda biten jag körde på hela resan var
mellan roslagstoppet - hallsta, skönt att sitta brevid :)


Nu blir det till att packa ner de mesta i kartonger,
och resten ska till uppsala! Cya mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0