28e November 2o1o

Hallå!
Igår vart det en ypperligt trevlig båtresa,
trots att jag var nykter... gör inte mig ett dugg.
Var sketa mycket folk, och båten gungade
i takt med musiken. En aning jobbigt kan det
var när folk är fulla och ivägen, och DÖVA.



I alla fall så skjutsade jag ett gäng grabbar
till uppsala. Jag började med det planerade
baket, vilket uppskattades. Och tur att det
räckte till idag, huvudsaken.
Var riktigt trött vid två tiden så då sa jag
tack och hej, och stupade som en sten i sängen.


Imorse gick jag ner och flyttade på bilen det
första jag gjorde, och sen åkte jag och köpte
frukost till pöjkarna. Höll på att fixa och dona
i några timmar... sen kom Mattias föräldrar
och mor min. Då bjöds det på brie o. Salami
mackor och kakor förstås.


Sen så vart det några timmar i bilen,
äntligen framme i vimmerby. Imorgon blir det
totalt sju timmar i bilen, för vi ska till Ullared
och spendera pengar. Nej nu ska jag vara social,
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0