27e November 2o1o

Godmorgon Sverige!
Idag började dagen med jobb, trögt.
Sen snabbt hem och fixa och trixa, och sen
fullfart och hämta brudarna... stressigt värre.
Men hann i alla fall gott och väl till båten!


Imorgon har jag tagit semester, pga. att jag
och mor ska åka ner till vimmerby och hälsa
på gammel moster min, och sen vidare till GK's.
Blir intressant att se hur det ser ut där, lär vara
mycket skit saker... men hoppas på lite fynd.


Aja, åter till dagen! På båten var det knööök fullt -
skit mycket folk, trångt överallt.
Men trots att jag var nykter så var det jäkligt roligt,
kul att bara iakta folk, speciellt människor som är dyngraka.


Efter båten blev det direkt in till U-sala, har fixat lite
tills imorgon då Mattias föräldrar kommer hit, och mor min.
Då blir det brieost och salami macka, + kakor som jag
bakat nu ikväll, tror jag fick godkänt av grabbarna
som är här i alla fall.


Dags att kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0