26e November 2o1o

Tjenamors.
Idag började min dag skit dåligt,
började med att jag stod ute i snön
och väntade på någon som aldrig kom -
men inte gjorde det någonting, för Nadine
var snabbt på plats, vardags hjälte!


Sen drog jag på den här vinterns första
klot! Det måste sett väldigt intressant ut
då jag slaida ner på garageuppfarten och
upp som ett skott, haha man kanske skulle
bli handbolls målvakt endå.


I alla fall så har dagens timmar hittills gått
väldigt sakta... hoppas resterande går fortare.
Och usch fy och blä för vädret i övrigt,
vågar inte ta risken att åka till Linn då det
är så jävla halt... blä för det.


Så kvällens planer är oplanerade... yey.


FU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0