24e November 2o1o

Go' kväll, gott folk!
Idag har jag jobbat på, i vanlig ordning...
Sen in till norrtälje och uträttade lite saker,
och därefter till uppsala, och kan inte säga
annat än jävla skit väder. Usch, kändes som
att det tog evigheter att komma fram...!


Nu har jag i alla fall vart här i några timmar,
har lagat mat till honey, blev en ny grej -
var tvungen att prova nått nytt, och det verkade
gå hem, själv är jag stenhård, och lät mig inte
frestas.


Har stått ut i 1 vecka och 2 dagar idag, stolt!
Och nu kan det bara bli bättre känns det som,
inte lika mycket dalar i humöret som tidigare, like.


Imorgon blir det shopping, men framförallt ska jag
hitta en tuff munkjacka till lill kusinen som fyller
år snart, det blir röligt.


Aja, inget mer att säga, Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0