19e November 2o1o

Hej!
Idag har jag egentligen haft en riktig
skit dag, fast samtidigt inte...!
Jobbade bara till två idag, men var struligt
på förmiddagen, allting trasslade.


När jag stått ut dagen, efter om och men så
vart det till att pressa lite be a pro - nörd.
Sen vid sex tiden tvärslocknade jag, och sov
i 1,5 h - suck, så jäkla segt att vakna.


Har i alla fall kollat klart på idol precajsly,
great att Minnah gick vidare, heja heja!
Nu ska jag kolla på eftersnack, sen blir det
kanske lite Be a pro, och sen söva.


Imorgon blir det handboll, match på lidingö.
Känns tungt att åka iväg så jäkla långt, hela
dagen går ju åt... men men, lagsport.
Har haft fruktansvärt ont i knäna i veckan med,
värre än vanligt - kan bero på ändrade matvanor
kanske, får hoppas det går över!


Cya suckers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0