15e november 2o1o

Hallå i stugan!
Helgen har rusat förbi, BAM!
I fredags jobbade jag först till fem, sen satte
jag mig i racern och tuffade mot sumpan -
där bjöds det på as god middag, tre rätters,
mumsfillibabBA!


Vi kollade på idol och åt godis, sen begav vi
oss hem mot byn igen...!
Väl hemma tvärslocknade jag, som vanligt!?
Lördagen, bakade lite, till handbollen. Sen vart
det till att kolla bandy med Ewe, och som vanligt
hetsa på läktaren.


Lördagskvällen vart coollungn, skönt värre.
Igår så jobbade jag till halv tre, sen rusa hem
och packa väska, hämta kakor och upp till hallen.
Värmde upp i en timme, och sen match - en riktig
rysar match, vann tillslut med en boll, niiiiice!
Kvällen igår var också jäkligt lugn...!


Idag är jag ledig, wiho. Har ringt en massa samtal
nu på förmiddag, och alldeles strax väntas lunch.
Ikväll brummar jag in till Norrtälje, spännande... not.


Puss


Ps. Mattias är bäst! .Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0