2oe maj 2o1o

Hallå hallå!
Idag så kan jag berätta för er att sängen var otroligt
j*vla skön imorse, var sjukt nära på att ligga kvar -
men icke! tog nio bussen in till skolan för en lektion,
religion... och inte blev jag speciellt vettigare efter
den lektionen, men då fick jag trots allt närvaro :)


Åkte efter lektionen till Rimbo med Helmér och gick
på hallstabussen där, jag tjänade en hel halvtimme,
de ni! Väl hemma så satte jag ingång med städningen direkt,
och hade bestämt mig för att tvätta upp hela tvättkorgen
plus de andra kläderna som jag använde som matta, och
det blev fem hela papp-kassar!? :O Så nu blir det till att
tvätta och hänga idag och imorgon, men skönt sen när
det är gjort :)


I alla fall så tänkte jag rulla vidare mot tvn nu, unga mödrar!
Sen om ett tag blir det bilbingo med skogen *pensionärer*


Got to go, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0