29e maj 2o1o

Tjena tjabba hallå!
Igår så vaknade jag först till vid fem tiden och såg
lagom snygg ut tydligen, fast det var nemas problemas
att somna om igen så vid tio ringde klockan - men lat
som jag är så snozade jag till elva, höhö, jävligt ovanligt.


I alla fall så var det bara att klä på sig och åka upp till
tippen och lasta lite, och smart farsan hade inte sorterat
någonting alls så det fick jag göra - vilket var bra!
Gubben hade lagt ner en massa saker som var mina,
och som jag absolut inte skulle kasta, du vart jag lite sur.
I-lands problem, ja.


Åkte hem, dammsög bilen som jag lovat och sen så var
det dags att bli rastlös. Så jag ringde min agent Ratigan
och vi kom fram till, eller jag kom fram till att jag var sjukt
sugen på en sommersby - så då kirrade vi kvällen.


Blev till att åka till älmsta och kolla fotboll, väddö vann wiho!
Sen blev det till att åka till Dr.cock's place och börja pimpla
inte vin då men annat. Blev ölspel och chill innan det var dags
att ta sig på bussen - sen blev det dans med M&Ms och Hellan -
var as kul verkligen, vi dansade i säkert tre timmar, och röjde!
Vid kvart över tre kom snälla mattias och hämtade oss -
sen sov partaj.


Idag så ställde jag klockan på tolv, men snozade till ett, haha som
om ni skulle bry er? Men ändå! Skulle köra elina till frösunda på
match, men jag slapp YEEEES! Nu ska jag upp till mormor och få
lite instruktoner om hunden, ska vara hundvakt en heeeel vecka, najs.
Got to go!


You suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0