25e maj 2o1o

Tjingeling...........pling!
Idag så började min dag med att Kicki ringde
runt halv sju, hon frågade om jag kunde jobba -
vilket jag kunde! Så idag har jag jobbat 9-16!
Det läskigaste var väll att jag drömde om ICA
hela natten, att jag kom försent och grejer - skumt.


Hur som helst så var det hyffsat lugnt i butiken idag,
och jag de första tre timmarna gick hur sakta som
helst eftersom de enda jag kunde tänka på var snus,
haha, jag hann inte köpa något innan jobbet så jag
fick vara utan i hela tre timmar, duktigt va!?
Annars så rullade dagen på bra :)


Nu är jag hemma, väntar på PANcaex, fan så dålig
jag är på att stava alltså... eller?
Eh nu drygar jag bara en massor, tack å hej leverpastej!





Det närmarsig nu va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0