23e maj 2o1o

Skepp å hoj!
Helgen har sprungit förbi, fort har det gått.
I fredags så börjades det med att fixa all tvätt
som jag så fint hade samlat ihop... sen fixade jag
klart bosses uppgift som skulle in senast fredagkväll.
Åkte in till uppsala och skulle köpa nya skor, hittade
inte riktigt det jag ville ha så det fick bli ett par svarta
låga converse istället, helt casual.


I alla fall så åkte jag och Elina med Mattias från uppsala
och direkt ner till malmen, där vi skulle kolla på lillis match -
men stod inte ut att kolla hela eftersom det var så jääävla
mycket mygg - helt sanlöst mycket.
Åkte hem och käkade och sen åkte vi upp till Ted för att kolla
på paranormal activity som ska vara världens läskigaste film,
vilket enligt min mening den var - sjukt läskig!


Hem efter det och sovdags. I lördags så var det återigen tvätthängning
dagen började med, kul jul! Sen låg jag ute och pressade lite.
Skjutsade tomas till grissel och sen hämtade jag faldis i älmsta.
Vi åkte hem och kollade på hockeyn och fixade iordning oss lite.
Alltså... nu har jag skrivkramp så orkar inte skriva mer :O
Haha, seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0