19e maj 2o1o

Go' kväll fucktards.
Idag är det jag som har vart trötter, med stort T.
Från att jag gick upp till nu så har 50% av dagens
känts som att jag har gäspat, undra vad det beror på?


I alla fall (ovanligt att jag skriver det...) så gick jag upp
07.51 Filip och Ewe kom hit ungefär 08.05 - och nu gott
folk, JAG HANN DUSCHA! Jag vet faktiskt inte hur jag kan
vara så jäkla super snabb på morgonen men annars så seg?
Väl inne i skolan så var det svenska C som gällde, trodde
jag, ha där fick jag! läraren var sjuk så vi hade hål till halv tre,
Om man bortser från klassrådet som vi hade vi elva.


Vi har fått timmarna att gå genom att facebooka och de andra
har pluggat till filmkunskaps provet. Till sist så blev det äntligen
sista lektionen, bild! Där började jag på min målning, och som
vanligt fortsatte jag med mitt sign, ofc!


Got to go, kisses!








Kikade runt lite på datorn tidigare idag, och kan inte säga
annat än att den här bilden är störtskön!





Haha den här med, älskar Ewes fiskface :O
(Eller mer, "Hahahahah, VA!? jag fattar inte..")



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0