16e maj 2o1o

Hallå i stugan!
Nu är det så att jag har haft en långhelg
fy bubblan så skönt det har vart.
I Onsdags så skulle jag egentligen ha gått på studentskiva,
men så blev det inte. Det blev film tittande istället.
I Torsdags så var jag på bilbingo *vuxenpoäng, ding ding*
Men varken jag eller Ewe vann något, fast vi var ruskigt
nära, men det skjuter ingen hare...


I alla fall så kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad vi
gjorde på kvällen!? Bra minne, som en guldfisk typ.
I alla fall så åkte jag in till stan i fredags och mötte upp
mor & far för att hitta saker till studenten. Och fan så tråkigt
det är att shoppa, blä. I alla fall så hittade jag en klänning
och lite andra saker, så nu slipper jag gå i affärer på ett tag,
eller nej, behöver skor och kavaj/kofta till studenten också, typsikt.


På kvällen var jag med Ewe, blev tidig hemgång för oss -
men Skogen kom över en sväng och vi kollade på rånarna,
som man aldrig sett förut, eller?


I lördags fick jag en välförtjänt sovmorgon, eller inte.
Alltså jag fick sovmorgon, men jag vette fan om den var så speciellt
välförtjänt. På lördagen så var jag mest hemma, dödade lite tid.
Men sen åkte jag till Bea, vi beställde mat och snackade innan resten
kom dit. Vi var hos bea till halv elva ungefär, sen åkte vi ner
till folkan där fist spelade, helt okej var det, lite folk men men...!


Idag så har jag gjort det jag är bra på, slappat - skönt!
Got to go!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0