11e maj 2o1o

Hallåja!
Idag så är den en roller coaster dag!
Det gillas inte, hormonerna dansar disco typ.
I alla fall så kom jag ner till busskuren imorse och
vet ni vad? Det låg en stendöd liten pytte ytte liten
pippifågel på bänken, buhu - så där stod jag och sörjde
tills bussen kom, stackarn.


Väl inne i skolan så var det samhällskunskap B som gällde,
betyg snack - sen fick vi lite uppgifter att göra hemma.
Sen så slutade jag, spännande skoldag hörrni.
På bussen hem så vart det ingen vila ingen ro - var fyra
små fjortisar på bussen som vägrade hålla käften.
Tänker inte skriva vad dom sa, då blir jag väll bannad
från internet i en livstid typ, icke roligt.


Väl hemma så var det bara att öppna böckerna och plugga
satan, har jag gjort i några timmar nu, inte klar än ò.Ó
I alla fall så blir det ICA möte ikväll, lämna lite papper och
lyssna på lite prat förmoldigen!
Sen blir det nog lugnt... har sån förbaskad jävla mensvärk.


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0