o8 mars 2o1o

Ja hallå bloggis!
Nu har jag inte skrivit sen i torsdags, fy!
Ska försöka göra en liten sammanfattning
av helgen för er i alla fall :)


Fredag:
(var tvungen att ringa Ewe och fråga vad vi
gjorde, men jag var inte med ewe på dagen så
jag ringde Annso istället, haha, bra minne!?
)
Men jag kom på nu, eller Annso kom på åt mig
att jag jobbade. Från 12-20, och tiden rullade på
hyffsat bra, det är sista timmen som är seg men
så är det alltid! Efter det hämtade Annso mig och
vi åkte hem till mig och käkade. Sen åkte vi ut en
sväng men ingenting hände så det blev tidigt
i säng för min del.


Lördag:
Började med att jag skjutsade systeryster till Rimbo.
Fick Ewe med mig som sällskap. Sen åkte vi upp och
kollade på bandy hela dagen, och jag kan faktiskt inte
säga att bandy suger längre, men det är fortfarande
ingen höjdare! Efter det så åkte jag hem och donade
lite, sen hem till Ronja. Där blev det förkrök med henne
och efter ett tag joinade även Annso oss. Och jag orkar
faktiskt inte skriva mer om kvällen för ingenting speciellt
hände, var helt okej. Jag kanske vart lite för trött in på
småtimmarna men det är ju definitivt inget ovanligt.


Söndag:
Låg först på sängen halva dagen, sen i soffan ett par timmar.
Jag mådde som jag förtjänade om man säger så.
Sen åkte jag ner med Annso till pizzerian och var matsällskap
till henne. Kollade även på wallander master mind,
Och det är lätt den bästa wallander filmen!!!


Idag så har jag gått i skolan, och det är tungt - vill ha
mer lov, men snart är det trots allt lov igen, så dumt att klaga.
Ikväll sen så blir det träning som står på schemat.


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0