o3 mars 2o1o

Hallå i stugan!
Igår så tog jag bussen till Helmér.
Vi lämnade Gizmo och sen gick vi och la oss
i princip. Imorse gick vi upp kvart i sex!?
Ja ni läste rätt, olikt mig... jag vet, men jag
klarade det. Och inte var jag speciellt trött
då, men man känner mer av det nu :)


I alla fall så gick det nästan smärtfritt in till
södersjukhuset, vi körde bara liiiite fel.
Vi var där i ett par timmar, det kändes som
en evighet - men tillslut var vi klara där och
vi begav oss mot Kungenskurva.
Där gick vi runt på Ikea ett tag, hittade ett
och annat... vi åt lunch där sen åkte vi mot
stinsen! Och det blev lite kläder och små prylar.
Nu är jag hemma, så ska softa lite - sen åker
jag och hämtar brudarna.


Ikväll ska vi dricka vin och snacka skit,
livet leker!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0