31a mars 2o1o

Yes...hej.

Igår kollade jag på Dating in the dark som vanligt och

kan inte säga annat än att det var äckligt! Var en störd

brud som hånglade med alla, och sen ville hon ha alla också!?

Haha, fan vad jag hade garvat om ingen valde henne...!

Men men, sen lämnade jag äntligen över pengarna till Nadine

för studenbiljetten till hennes studentskiva, lite taggad jag är

inför den då! :O
I alla fall så tog vi en liten biltur på ungefär två timmar.

 

Idag fick jag åka bil in till skolan igen, vilken lyx!

Har inte haft en lektion än, fast jag var inne i vanlig tid!?
Svenska läraren var inte här....... har två lektioner kvar,
Ingers och individuellt val, jippie, not!
Imorn är det studentskiva som gäller, taggad till tusen!


Over and out/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0