29e mars 2o1o

Hallo!
Igår blev jag klar med min outfit till studentskivan
och det blev bättre än vad jag hade förväntat mig!
Först gjorde jag ett försök själv, men jag höll på
att förstöra allt så förbannad som en pissmyra åkte
jag upp till mormor så fick hon fixa resten...
I alla fall så blev vi klara redan igår så det var nice,
då slipper jag tänka på det mer i veckan :)


Jag hann även se två Johan falk filmer igår, men de
börjar spåra lite nu, de första filmerna är utan tvekan
bättre.


Imorse väcktes jag av ett sms "jag tar bilen idag" från
Ewe, och kan inte säga annat än att man nästan studsar
upp ur sängen av lycka för att man slipper busshelvetet.
Så nu har jag haft bild, eller aa, hon var inte här idag
så det vart inte så seriöst, men inte långt kvar nu på min
bild, så jag kan alltså få betyg på den snart och sen ska
den bums ner i närmsta sopkorg!


Idag skulle jag egentligen gått på stan med Helmérious
men hon skulle göra det imorn istället så jag får även
åka bil hem, GULD!
Ikväll blir det inget mer än träning, och det räcker gott och
väl, eller jo måste ju träna lite mer på redovisningen som
vi ska ha imorn... ett helt års arbete ska redovisas imorn, pirrigt!


Over and out/




Försöker känna något som är åthelvete långt borta,
Men that's life, funkar det inte så funkar det helt enkelt inte...
Fan vad jag är smart.

Kommentarer
Postat av: helmér

Kan du inte lägga upp den super sexiga bilden som jag skickade, det var ju därför jag skickade den för att få se den i bloggen :D:D:D PUSS

2010-03-30 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0