28e mars 2o1o

Hallå hallå i stugan!
Vill ta och börja med att berätta lite om igår.
Åkte som sagt till Norrtälje då, men först ett
stopp i Älmsta för att plocka upp Martin och
Matilda. Därefter blev det till att åka till Malsta
skroten för att fixa lite saker inför vår sketch ;>


Vi åkte in till Norrtälje och jag gick till en sybehörs
butik, för att hitta lite mer saker till sketchen :o
haha vad rolig jag är som sitter och skriver
internskämt va?


Vi åkte hem till Ratigan och fikade och sen upp till
scentrum! Vi var där en timme innan (och trodde vi
var tidiga.)
men icke, scentrum var hyffsat fullt redan
då så vi hittade ett par ganska schyssta ståplatser.
Matchen drog igång och Eslöv (w?) hade ett ganska
överlägset spel i första halvlek tycker jag, alltså inte
siffermessigt men spelmessigt, de såg betydligt bättre
ut än vad Rimbo gjorde, Rimbo hade lite oflyt frammåt
och framförallt bakåt.
I början av andra halvlek låg Rimbo under som mest
med 9 (!?) mål tror jag... men sen hände något!!!
Rimbos målvakt började göra mer och mer räddningar
och målen trillade in mest hela tiden, slut resultatet
vart 34-31 till Rimbo och det bjöds på riktigt bra handboll
sista halvan i andra halvlek :)


Hemmåt och duscha, sen vidare till Ewe för att spela lite
TP och softa :)


Nu har jag i stortsätt precis gått upp, fast jag vaknade
klockan tio idag! Annies polare vägrade sluta ringa på
hemtelefonen så man var skapligt glad när man tvingades
gå upp och svara!!!
Idag blir det nog ganska lugnt, jag ska fixa lite inför sketchen
och redovisningen ska jag även träna lite på!


Over and out/










Snart 2 år sen, saknar dig farmor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0