27e mars 2o1o

Ja hallå folket!
Snart är det redan april!? Oj vad tiden går fort.
I alla fall så kunde jag inte sova längre än nio
idag, fast jag verkligen försökte. Fast jag har
faktiskt inte tvingat mig upp ur sängen än...
Så jag får mina latpoäng ändå *dingding*


Vi halv ett tiden åker jag och Ewe mot Älmsta för
att hämta Dr. cock och Ratigan. Vi ska vidare till
malsta skroten för att hitta två bilbälten.
Sen ska jag försöka hitta tyg och blingbling inne
i Norrtälje.


Sen ska vi åka upp till scentrum för att heja fram
grabbarna i kvalet blir kul att se... det var länge
sen jag var in på en match nu!
Men det var allt för mig, tack å hej!


Over and out/

 


Jag och Helmér i tvåan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0