26e mars 2o1o

Tjabba tjena hallå!
Idag är det en jävligt solig dag, det tackar jag för!
Man blir så mycket gladare av att titta ut när solen
lyser än när det är en massa blaskig snö.
Sen blir allting så mycket lättare nu när snön äntligen
är påväg att försvinna (och inte komma tillbaka förns
nästa vinter förhoppningsvis
).


Dagen har bestått av plugg och inte så mycket mer än
så... vår käre klasskamrat Johannes kom hit till byn för
att gå igenom allting tills på tisdag då vi äntligen ska
redovisa alkohol & tobaks projektet.
Ska bli så skönt att ha det gjort så är det klarT sen!


Annars så blir det lugnt idag, kanske rullar upp till gymmet
en sväng men sen ska det inte göras så mycket mer än så,
hoppas mitt knähelvete håller idag bara.
Imorn blir det också ganska lugnt, ska in till N-tälje för att
kolla på handboll, GO GO GO!


En sak jag funderat över är egentligen hur människor fungerar?
Varför har alla så bråttom? Varför är det så många som är så
sjukt stressade över att skaffa barn t.ex.? Kollade runt lite på fb
och olika bloggar nyss, varför är det en trend att vara ungförälder?
Jag har absolut ingenting emot det men varför så bråttom?
En annan sak som jag blir jävligt fundersam över är det här med
kärlek... varför skynda på en sån sak? varför ta den första bästa
och hoppas på att det är din livs kärlek? varför inte vänta och bli
mer säker istället? Puh... vi människor alltså, man kan ju bli galen!


Det var nog allt för mig idag!
Over and out/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0