25e mars 2o1o

Hey ya I'm back!
Ja nu har jag äntligen helg, fast på något
konstigt vis så känns ändå helgen så avlägsen
på något vis, kan ha med att göra att vi ska plugga
projekt imorgon... Men jag får trots det lite sovmorgon
i alla fall, hoppas jag :)


Jag kom aldrig riktigt igång med att påbörja fixningen

av min outfit till studenskivan. Eller jo egentligen på sätt

och vis, jag åkte upp till mormor och planerade lite om hur

vi skulle gå till väga, sen åkte jag ner till centrum för att

köpa tyg... men kärringen som ägde sybehörs butiken var

så jävla otrevlig så jag sket i att ens kolla på tygerna +

att hon såg ut att ha max 15 tyger att välja mellan, och

de mesta med mönster. Så jag får fixa tyg när jag åker till

Norrtälje på lördag istället, lika bra det!

 

 

Nu ska jag traska vidare mot sängen.

Over and out/

 







Vill ha sommar NU NU NU!
Btw, Annso ser ut som en älva på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0