24 mars 2o1o

Halloj!
Idag skriver jag endast för er mina trogna.
Har egentligen ingen lust alls att blogga,
vet inte varför men så är i alla fall fallet.
Idag så körde Ewe in till skolan, var ypperligt
skönt att slippa åka buss, thanks beddie!


Vi hade framtidsdag i skolan och började med
att lyssna på en tjej från försvarsmakten,
det var riktigt intressant. Sen lyssnade vi lite
på en annan tjej från stockholms universitet,
och det var mindre intressant, riktigt tråkigt var
det faktiskt.


Sen dagens höjdpunkt, polisen! De pratade lite
om antagnings testerna och inte så mycket mer,
en halvtimme gick fort.  Men jag vet fortfarande inte
säkert vad jag vill bli, och det känns lite osäkert och
förvirrande, och fast jag inte vill behöva välja än så
känns det ändå stressigt att inte vet alls, men som
en kille sa imorse, det blir inte som man har tänkt sig...
men det blir ändå bra tillslut.

Lunch och sen ner på stan...
Ewe beställde tatuerings tid och sen bar det av hem
mot byn igen.


Väl hemma så har det inte hänt ett dugg, och det
är så jäkla skönt att inte ha några planer, me like.
Skulle egentligen dragit till gymmet med Ewe idag,
men vi har prov i historia imorn så det blir att plugga
till det istället, lika bra det kanske!


Så ikväll blir det plugg och soffhäng för min del,
och jag klagar definitivt inte!


Over and out/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0