23e mars 2o1o

I'm back!
Wiho, ny dag nya tag.
Idag så var det upp vanlig tid som gällde,
och fick även åka bil in till skolan, guld!
Egentligen började vi inte förns halv elva idag,
men jag å ewe kände för att planera lite inför
projektet, vilket vi inte gjorde speciellt mycket -
men jag hann förbereda mig inför debatten så
det var tur att vi åkte in i vanlig tid i alla fall :)


Ja som sagt så hade vi debatt halv elva, och det
gick helt okej. Jag krossade inte Pontus men jag vann
i alla fall, muhaha! Lunch och sen hemgång - kort
dag idag alltså.


Nu har jag bakat cocosbollar och ska laga mat,
ikväll ska jag vara hemma och vara "barnvakt"
då hinner och jag tvätta och lite sånt.
Men vi hörs!


Over and out/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0