1o mars 2o1o

Go' kväll!
Idag är en till sån där otroligt skön dag :
man vaknar, och ser att solen sipprar igenom
rullgardinen och det behövs inte mer för att bli
på toppen humör. Och sen att vi hade sovmorgon
idag försämrade inte saken direkt heller :)


Kom till skolan, dock lite sent... men den smällen
tog jag, var ändå bara tio minuter och jag fick sova
en hel timme längre, gud så skönt det var!
Hade i alla fall inger första timmen och vi snackade lite
om hemlöshet. Och den timmen rullade på hyffsat fort.


Sen klassråd, inget vettigt kom upp - men lämnade
in pengarna för biljetterna till studentskivan vilket var
skönt att ha avklarat, nu är det bekymmret borta i alla fall.
Lunch, supergod kyckling&curry gryta, vågar till och med
säga att det är den godaste maten jag fått på roden under
mina tre år där. Sen var det dags för svenska c/samhällskunskap b
vi har slagit ihop de närmsta lektionerna för att vi ska
debattera. Och det var kul att lyssna på, men kommer
förmodligen vara nervös sen när det är min tur att
krossa Pontus!


Sen hade jag utvecklingssamtal, och det gick bra - inga
konstigheter förutom matten då, som jag visste.
vi pratade lite om framtiden och sånt där eftersom det
var mitt absolut sista utvecklingsamtal någonsin...
Och jag blir nästan lite rädd, jag är snart vuxen!?
Vad ska jag göra? vad vill jag göra? vad måste jag göra?
Usch, vill helst inte tänka på det, men lika bra att göra
det redan nu... annars så slår det ner som en bomb istället.


Jag tänker inte säga att jag vill ha ett speciellt jobb, att jag
vill flytta till ett speciellt ställe osv. för jag vet verkligen inte -
jag kanske blir kvar i hallsta hela livet, men som jag känner
nu så gör det faktiskt ingenting, bara jag själv känner mig
nöjd med det men jag har inte bråttom någonstans.
Jag jobbar gärna ett år eller kanske två till och med
innan jag tar tag i vad jag verkligen
vill göra, men men... vi får helt enkelt se hur det slutar,
blir säkert bra till slut!


I alla fall så kom jag hem från gymmet för en sväng,
och nu blir det bums i säng.


Over and out/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0