16e mars 2o1o

Ja hallå igen!
Projektet gick galant, vi har börjat gjort manuskort
idag, käns ruskigt bra! Efter det så skulle vi lyssna på
en föreläsning om dokumentation inom vården, var ganska
segt att lyssna men är väll sånt som man borde kunna!


Bussresan hem var rent ut sagt förjävlig nästan,
endast skumt folk på hela bussen som satt och glodde!?
och busschaffören körde som en idiot, trodde flera gånger
att vi skulle landa nere i diket.
Men jag överlevde, som ni märker!


Väl hemma så åkte jag ner till hemtjänsten för att lämna
ett CV, och blev även lite interjuvad, det kändes bra -
hoppas det går vägen! Börjar inte jobba på ica förns i mitten
av Juli så tänkte att jag hinner ha två jobb i sommar, skulle
vara både superbra och superkul!!!


I alla fall så åkte jag därifrån ner till tempo för att hämta
ett paket, och det var min STUDENT tröja :D
Nu börjar det närma sig sörrni, räknade ut tidigare idag hur
många dagar det var kvar i skolan exakt, men kommer dessvärre
inte ihåg vad jag kom fram till...


Annars så har jag inte gjort något speciellt idag, annso var här
och drack kaffe en sväng, det var trevlans. Och så har jag kollat
på dating in the dark, och där får man verkligen bevis på hur
mycket utseende betyder.


Nej nu ska jag kila in i duschen sen blir det läggdags - har en
lååång dag i skolan imorn.


Over and out/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0