15e mars 2o1o

Hallå i stugan!
Börjar att berätta om gårdagen:
Gick upp halv sex för att vakna till lite innan
det bar av mot Enköping. Där dömde jag fyra matcher
- hann tyvärr inte se någon av Elinas matcher...
det var lite synd. Men i alla fall så kom vi från Enköping
runt tolv tiden. Väl hemma i hallsta så var det dags att
kolla på herrmatchen, och fy satan vad killarna kämpade!
Var roligt att se, trots två röda kort och endast två(!?)
spelare på planen så gav dem inte upp!


Därefter var det dags för våran match, och jag var nog
lite för övertaggad, haha om man nu kan va det?
I alla fall så vann vi med 54-13, skön seger!
Förstår inte hur vi kunde spela 20-20 sist!? katastrof.
Men igår visade vi vilken klasskillnad som det är!


Slut i hela kroppen kom jag hem och la mig på soffan,
och låg där i stort sätt hela kvällen, var verkligen trött.
Men lyckades hålla ögonen öppna under hela wallander
filmen i alla fall :)


Idag så började det med att jag missade att mitt alarm
ringde, men tur att morsan har koll på mig och kunde
väcka mig så att jag inte missade bussen.
Hade min första bildlektion idag, och det käns som att jag
har valt fel, men eh - det är ju min grej!
Kändes väldigt tröligt idag när vi skulle rita av en stol och
kartonger? Tur att Angelica hade samma kurs som mig iaf
så jag slapp vara själv den här perioden också!


Sen hade jag organisation och ledarskap och vi skulle
brainstorma: vi spårade. Haha man skulle komma på olika
saker man kunde göra med diverse saker och vi skulle
bland annat komma på vad man kunde göra med ett
hårdkokt ägg, HAHA - ja... mer behöver jag inte gå in på,
vi spårade ur lite i alla fall!


Nu är jag redan hemma, skönt med en kort dag i skolan!
Ikväll blir det träning och sen ska jag S  O  V  A!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0