15e mars 2o1o

Go' kväll.
Jag kom igång med pluggandet, tro det eller ej men
jag gjorde det, och imorn krossar jag förhoppningsvis
Pontus... men jag får skylla mig själv om jag inte gör
det, skulle ha lagt ner lite mer tid på argumenten kanske,
men men, det beror på hur mycket han har förberätt sig.


I alla fall så gick inte träningen alls bra idag, fick aldrig
igång benen ordentligt, kan bero på uppvärmningen -
den var väll inte den seriösaste, men får ge järnet på
torsdag istället.


Har precis kollat på Svenska hollywood fruar, och kan inte
säga annat än att det är underhållande till tusen.
De är blåsta och rika, kan det bli bättre?


Har även läst igenom mitt års astro... igen... haha,
och kan inte bli annat än glad, och ja jag tror på sånt.
2010 kommer lätt ersätta 2009! Usch vilket år, det sög!
Men nu blir det nya tag, jag börjar med att sova :)


Nattinatti.
Over and out/





Underhåller er med lite bilder från förr:





Den här bilden satt jag och gjorde i paint!? Nolifers.com





Ratigan och jag hade väll sminkas oss i ett år eller två...





*PRUTT* HAHAHAHAHAHAHAHA





Höfers!





Haha, inga kommentarer!





På furuvik för exakt hundra år sen.





Vi skulle försöka vara snygga? Men misslyckades :D





Helmér och jag var lite törstiga, så vi satt och väntade... och
väntade... och väntade.





Haha, Ewe ser ut som en hög HUGO! Och jag ser ut som
en sönderslagen boxare.




Snöskottar gänget!





Vi avslutar med en bild från min första thailandsresa,
SNYGGVE!

 


Kommentarer
Postat av: Helmér

hahahahahahhahahhahahahahahahahah :D:D:D Va de inte då vi väntade på kurvan???? :O haha

2010-03-16 @ 20:39:14
Postat av: Jossan

Hahahaha, JOOO! :D

2010-03-16 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0