12e mars 2o1o

Godnatt bloggen! (snart i alla fall).
Idag började med att gå upp vid tio, skönt värre!
Sen kom Ewe och hämtade mig och därefter åkte
vi och hämtade Johannes vid ICA.
Vi begav oss upp mot central skolan för att fixa lite
med projektet, och det gick toppen - förutom att vi
inte riktigt fick kontakt med ena läraren.


Sen åkte vi hem till mig för att plugga lite, men jag fick
bara igång internet på den ena datorn så jag hängde
tvätt istället, gjorde lite nytta åtminstone.
Sen hade vi rundtur med Johannes i hallsta, som var
sååååå intresserad, och sen åkte han hem.


Jag fick skjuts av Ewe upp till mormor, där jag sålde
ljus, och tandborstar - juste om det är någon som vill
köpa så är det bara att höra av sig, ljusen luktar mumma!
Jag lånade iaf mormors bil och åkte till Norrtälje för att
hälsa på Linn som flyttat dit, vi hade lite problem med att
hitta in till parkeringen men när vi väl gjort det så gick
det galant. Vi fikade och snackade, vi hade lite catch up time.
Det var trevligt att träffa henne och hon bodde i en jätte
fin
lägenhet!!!


Efter att ha spenderat ett par timmar hos henne så begav jag
mig hem mot byn igen, där mat väntade TACOS! mums.
Fixade mig lite, så man såg ut som en människa igen och
åkte och hämtade Ewe... kvällen har spenderas med henne
och grabbsen - nu blir det läggdags för mig, tack å hej!


Over and out/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0