11e mars 2o1o

Hallå i stugan!
Idag så försov jag mig lite, men det var även
idag med flit, gah - morgontrött AB.
I alla fall så blev det babbel med Tove på bussen
in idag, och det var trevlans!
Första lektionen för mig var religion A, och kan inte
säga annat än att den lektionen är seg seg seg,
men jag överlevde som ni märker?


Lunch och sen projekt, känns som att det börjar lida
mott sitt slut med det, äntligen...? Snart är det över
och då blir det ytterligare en sak mindre att tänka på.
Fick skjuts hem från skolan idag, och det var hur skönt
som helst att slippa bussen...!
Nu i eftermiddag har jag lagat middag och hängt tvätt
*ding ding* vuxen poängen bara ramlar in.


Snart bär det av upp till sporthallen - det är handboll
som står på schemat.


Over and out/










Vår bild tagen av moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0