o1a juni 2o1o

Hallå hallå!
Idag är det redan 1a juni!? Helt otroligt, vad tiden går fort.
Är det sommar nu? Hoppas på det i alla fall, värme? ja tack.
Var lite hurry curry imorse, och jag (smart som jag är!) duschar
inte på kvällen, fast jag vet att jag är sjukligt morgontrött...
så vet ni vad? Jag har haft balsam i håret hela jävla dagen -
haha snacka om jag i ett nötskal.
I alla fall så var det skolan som gällde idag, fast jag inte hade
något lektion... åkte in och målade lite på bilden, den kursen
ska vara klar imorgon, lite surt faktiskt. Hinner nog inte glasera
min lergrej, för hon grillade(brände) min sist, så den var
i ugnen förra veckan, typiskt...!


I alla fall så spårade jag lite idag på bilden, och målade det jag
kände för, blev as fult, men förmodligen klart imorgon.
Sen flörtade jag lite inne i lärarummet och fick tillslut en bild
på mig själv ifrån tvåan, ska ju till Karin på torsdag och fixa
håret, äntligen får jag klippa mig, känns fan som en evighet sen sist.
Efter det så hade jag lite snicksnack med sussi - fick i uppdrag att
skicka in mina rester, och fixa en uppgift.


Åkte med Ewe upp till mormor! Haha, igår fick vi inte igång spisen,
vi försökte i en halvtimme med en massa olika kombinationer -
och idag när jag frågade martin hur man gjorde så visade det sig
att man behöver ha kastrullen på plattan!? SMAAAART!
Vi lagade mumsig lunch och gick en sväng med hunden.


Nu sitter jag här och har precis skickat in samhälls sakerna, gött!
Ikväll blir det nog lite kortspelande, annars inget speciellt :)


Over and out/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0