26e juni 2o1o

Nejmen tjenare!
Igår var det midsommarafton, vilket jag inte
märkte av så mycket. Tog det lugnt innan jobbet,
började halv fem till halv elva - lugn kväll på jobbet
med, skönt! I alla fall så stressade jag satan hem,
duscha, fixa, åka, åka, åka - folk ringde, man är
populär när människor vet att man oftast är nykter.


I alla fall så var jag hemma runt två? eller tidigare,
jag vet ärligt talat inte. Men det närmsta midsommar
jag kom var att sjunga små grodorna på jobbet och
äta jordgubbar mitt i natten... men tar igen det nästa år.


I dag så har det också vart lugnt, har vart på ett sketet
humör, vet faktiskt inte riktigt varför. Men nu börjar jag
komma tillbaka lite... för ikväll blir det en massa
trevligheter ute i gottröra. Nej nu ska jag fixa klart
grill-spetten sen hoppar jag in i bilen och kör raka
vägen till Helmér!


O&O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0