18e juni 2o1o

Ja eftersom alla andra är så grymt bra på
att blogga så kan ju även jag slänga upp ett
inlägg nu när det finns tid över.


Hej förresten...!
Den här veckan har bestått av jobb, Måndags
I.C.A och tisdag, onsdag, torsdag Hemtjänsten.
Allting har rullat på otroligt bra, och på så kort tid
känns de som att man ändå har kommit in i det
hyffsat bra i alla fall :)


Idag har jag vart ledig, skönt? Njae, ganska långtråkigt.
Blev först väckt av mattias vid femtiden imorse, sen
ringde hemtj. och sen började kattfan mjaua så in i
helveters, och sen kom en tant och ringde på dörren -
så vid elva gav jag upp med sovandet.


Annars så har jag bara slappat idag, fixat naglarna,
tvättat, lokalisera (matilda, höhö!) tvn och nu sitter jag
här. Ikväll är jag och Elina bortbjudna på middag, nice!
Annars så blir det tidigt i säng för min del - det blir en
låååå-ååå-ååång dag imorgon, jobb och rajtantajtan!


Got to go!








Är redan en vecka sen vi tog studenten, tiden går...
Bilder kommer senast söndag - kameran är i grekland så
inte så mycket att göra något åt den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0