o8 Januari 2o1o

God morgon, god morgon!
Just nu sitter jag i älmsta hos Martin,
jag har vart flitig och bakat beskvier
i två hela timmar :o
men det var det värt, de blev goda -
men groteskt fula, men vad gör det då?
igår var det första handbolls träningen på
två månader för min del... och det känns
i kroppen idag kan jag lova er! men det var
roligt att bolla lite igen, det är ju trots allt
någonting som saknas när man inte spelar.
hoppas att det funkar som det ska nu så jag
kan fortsätta träna, hoppas hoppas hoppas!
det var ju så roligt.


i alla fall så blir det antingen hem till helmer idag
eller lugnt hemma, beror lite på åldringarna där
hemma, men hoppas på de förstnämnda!
imorn blir det en hel dag på åland, ska döma
och greja, är inte ett dugg taggad - men det
hinner förmodligen ändra sig :)


Ha en skön fredag! / Jossan





Matilda och Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0