o7 Januari 2o1o

Tjenixen!
Ja vad har jag hunnit åstakomma under
den här dagen då? Jo... Jag har vart inne
i norrtälje och kollat på elit handboll, mycket spännande
första delen av matchen, och även halva andra -
sen gick det utför, men tycker ändå det är starkt att
leda i halvtid, bara det förbluffade - positivt såklart!


efter det skjutsade jag matilda till martin och va hemma
några timmar och gjorde ingenting alls, det är fan det
skönaste med lov, att inte behöva göra någonting!
sen va jag upp en sväng till shallen och spelade lite
bandy, det roade mig i ungefär en halvtimme sen satt
jag och snackade jobb med martin istället, roligare det -
haha! men men, börjar bli sent nu, dags att sova kanske?


Gjorde om min header lite, vet inte riktigt hur jag vill ha
det, men det får duga sålänge, Puss och godnatt!


Bjuder på en till skön bild från thailand:


För att förklara saken lite, så i Thailand sänder man upp
rislyktor på högtider, och eftersom vi var där över jul
så gjorde även vi det... och varför gör man det?
För att bli av med allt gammalt och få en nystart (kort
förklarat.)! Och eftersom jag är så poetrisk av mig så
skrev jag detta:






"Låt 2010 bli ett problemfritt år!
kärlek åt dig, mig och alla vi känner!"











så nu hoppas jag att ni alla får ett kärleksfyllt
2010, för det ska fan jag ha! säg vad ni vill,
jag tror stenhårt på sånt här :)

Kommentarer
Postat av: Faldis

VILKEN FIN BILD!!!!! :)

2010-01-07 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0