o7 Januari 2o1o



Hej igen bloggen!
känner att jag blivit super aktiv här med mina
uppdateringar om man jämför me den senaste
tiden, men det är ju kul, i alla fall för mig - då har
jag mer att läsa senare sen när jag går igenom
allting! :o haha, som om jag kommer göra det
någongång?


i alla fall så har även den här dagen rullat förbi,
och den har bestått av matlagning och ett besök
till frissören, dock var det inte jag som klippte mig
den här gången, utan annie, tur att man är en
super syster!


i alla fall så är det första handbolls träningen för mig
idag på cirkus 2 månader, känns nervöst? konstigt nog.
är en aning skeptisk med, hoppas knä fan vill hålla -
men det ska jag se till att det gör :) har i alla fall bestämt
att om jag känner idag efter träningen att det funkar och
så är det självklart att jag fortsätter, men om kroppen
säger ifrån så får jag lägga av helt med det, det funkar liksom
inte, tråkigt nog... har trots allt spelat handboll i över 10 år?
men det blir inga matcher för min del i alla fall, träning är
det som gäller nu, blir för mycket med dömningarna!


men nu ska jag dra mig mot sängen och mysa ner mig
med lite te och nya cosmo, lovely!
Over and out/Josefine
















såhär lycklig var jag över att alla thailändare kunde
engelska, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0